Service

Pagina Service va ofera posibilitatea de a vedea si gestiona intr-un mod simplu cererile Dvs. de service.

 

O cerere de service este emisa de Dvs. online atunci cand trimiteti un produs pentru reparatii. Daca nu ati emis-o online, va fi emisa de noi la primirea produsului.

 

O cerere de service poate fi in 3 stari distincte:

Nereceptionat - produsul nu a ajuns inca in custodia noastra

Receptionat - produsul a ajuns in custodia noastra si este in curs de evaluare/reparatie

Inchis - Cererea Dvs. a fost rezolvata iar produsul (reparat sau inlocuit) expediat inapoi catre Dvs.

 

Pagina principala prezinta o tabela cu toate cererile de service. Aveti posibilitatea de a filtra aceasta tabela in zona de filtrare aflata deasupra ei. De asemenea puteti descarca datele in format pdf. 


Pentru a emite o cerere de service, apasati butonul 'Anunta o trimitere in servicesi completati campurile: seria produsului, data expeditiei, adresa de retur, descrierea defectului. Daca doriti ca dupa adaugarea acestei cereri sa mai introduceti una, bifati 'Dupa salvare introduce o noua in registrare'.

De ce sa emiteti online cererile de service? 

In acest fel va asigurati ca timpul de reparare al produsului Dvs. este scurtat cu pana la 3 zile. Aceasta deoarece ne permite sa planificam in avans procesul de reparatie, astfel incat produsul Dvs. va fi procesat cu prioritate mai mare dupa receptie. 


Puteti vizualiza detalii despre un anumit produs aflat in service selectand in tabel numele produsului corespunzator. Cererea se poate modifica atata timp cat aceasta nu este receptionata.