Suport

In aceasta sectiune puteti emite o cerere de suport. De asemenea puteti vedea si administra cererile de suport existente.

 

O cerere de suport poate fi:

- o cerere de suport tehnic

- o cerere de alta forma

- o sugestie

- o reclamatie

 

Toate cererile de suport sunt prelucrate in cel mai scurt timp posibil. Cererea va ajunge initial la Dep. Relatii cu Publicul de unde, daca este nevoie, va fi redirectionata catre departamentul in masura a se ocupa de aceasta.

 

O cerere de suport are forma unui topic de forum. Primul mesaj reprezinta cererea Dvs. si va fi urmat de o succesiune de mesaje din partea noastra si a Dvs. pana in momentul in care Dvs. considerati cererea rezolvata. In acel moment Dvs. inchideti cererea de suport.

Nota: Daca o cerere de suport pentru care RAL a postat o rezolvare nu este inchisa de Dvs. in 30 de zile sau nu postati un alt mesaj in cadrul aceleiasi cereri, aceasta se va inchide automat.

 

Pagina principala a sectiunii prezinta o tabela cu toate cererile de suport. Aveti posibilitatea de a filtra aceasta tabela in zona de filtrare aflata deasupra ei.

 

Inregistrarea unei cereri de suport se face apasind butonul 'Adauga cerere de suport'. Completati ulterior campurile: Subiect, Tip, In atentia, Descriere.

 

Pentru a vedea detaliile unei cereri de suport (raspunsurile noastre), a posta un nou mesaj in cadrul unei cereri de suport sau a inchide cererea, apasati pe campul 'Subiect' in tabela din pagina principala.