Daca doriti sa returnati un produs achizitionat de la RAL in aceasta sectiune puteti emite o cerere de retur pentru acesta.
De asemenea aici puteti vedea starea cererilor Dvs.
O cerere de retur presupune derularea unui proces in care sunt necesare 2 aprobari din partea RAL: preaprobarea pentru returnarea produsului care se da de regula imeidiat dupa emiterea cererii si aprobarea finala data dupa evaluarea din punct de vedere vizual si tehnic al produsului. Dupa obtinerea acestor aprobari, pentru produsul respectiv se va emite o factura de stornare. In cazul refuzului, produsul va va fi returnat.
O cerere de retur poate fi in urmatoarele stari:
Initiat - cererea a fost emisa de Dvs. dar neprelucrata inca de noi
Aprobat initiere - cererea a fost preaprobata si asteptam sosirea produsului pentru evaluarea vizuala si tehnica
Refuzat initiere - cererea nu a fost preaprobata
Expediat la RAL - produsul a fost expediat de dvs. catre RAL in urma preaprobarii obtinute
Verificare generala - produsul se afla in curs de verificare generala (aspect, ambalaj, accesorii)
Verificare tehnica - produsul se afla in curs de verificare tehnica (functionare corecta)
Refuzat la verificare - cererea Dvs. a fost refuzata datorita aspectului vizual, starii tehnice sau lipsei accesoriilor
Aprobat retur - cererea Dvs. a fost acceptata si se asteapta emiterea facturii de retur
Finalizat - Factura de retur a fost emisa
Pagina principala prezinta o tabela cu toate cererile de retur. Aveti posibilitatea de a filtra aceasta tabela in zona de filtrare aflata deasupra ei.
Inregistrarea unei cereri de retur se face apasand butonul 'Adauga o cerere de retur'. Completati ulterior campurile: Serie si Comentarii client in care puteti specifica motivele pentru care doriti sa returnati produsul.
Puteti vizualiza detalii despre cererile Dvs. de retur selectand in tabel seria produsului corespunzator.